CASES

Axlab

– Avanceret udstyr til hospitaler og laboratorier

Revitalisering af højteknologisk virksomhed, der havde brug for at slippe det lidt forsigtige image uden at slække på kvalitetssignalerne. Vi skabte et helt nyt, internationalt look, et nyt logo og webdesign samt en historiefortælling, der skabte ny selvforståelse og stolthed – på tværs af grænser.

Boehringer Ingelheim

– Medicinalvirksomhed

Branding af nye produkter over for dyrlæger samt kommunikation direkte til dyreejere. Målet er at opdage sygdomme i tide og få dyreejere og dyrlæger i løbende dialog. Det lykkes med dynamiske og meget interaktive hjemmesider, innovative værktøjer, sociale medier og en meget stor vifte af medier, hvor målgrupperne rammes fra mange sider.

Danske Byggecentre

– Brancheorganisation

Opgør med myterne om de kedelige byggecentre med ny grafisk identitet, nyt navn, funky rekrutteringskampagne og brandingkampagne på bl.a. TV.

Umahro

– Kok, inspirator, forfatter, ernærings- og sundhedsekspert

Opgaven var at finde det største værdi- og vækstpotentiale i dette multitalents palette af aktiviteter. Vi skar ind til benet, skabte logo, navn, mantra og historiefortælling samt opbygning af det nye website, der er motor for væksten.

Autoparts24

– Europas største online marked for brugte autodele

Autoparts24 havde brug for kendskab internationalt, en ny grafisk identitet samt en ny, effektiv tone i kommunikationen. Den skabte Mantra og formidlede den til værksteder i Europa med nøje udvalgte medier for størst mulig effekt for pengene.

Bryd Tavsheden

– Hjælp til børn og unge som er udsat for vold i familie og kæresteforhold

Alle kanaler tages i brug for at få de unge voldsudsatte i tale. Mantra har stået for både kampagner og grafisk identitet gennem mange år. Og vi har for nylig endnu engang opdateret identiteten, så den er i tråd med tiden –  med bl.a. nyt logo og navn samt en ny kampagne, der rammer unge på tværs af kulturel baggrund.

Nordic business Light

– Leverer og installerer LED lysløsninger til virksomheder

En virksomhed der havde brug for at genopfinde sig selv og udnytte sit vækstpotentiale. Mantra var med fra processens start og stod for nyt navn, logo, grafisk identitet, salgsstrategi og nyt website.

Biosector

– Leverandør til vaccineproducenter

Nye tider og ny konkurrencesituation førte til strategiworkshops med udfordring af de kendte mønstre. Resultatet blev et nyt mantra, nyt logo, ny historiefortælling og en ny grafisk tilgang til alt fra website til salgsmateriale.

 

COK

– Uddannelse af offentligt ansatte

Større strategiproces, der mundede ud i helt ny grafisk identitet, mantra, historiefortælling og selvforståelse. Kompleksiteten i budskabet var stor, men vi forenklede i fællesskab og skabte en skarp profil, som blev godt forankret internt.

 

 

Oliver Twist

– Produktion og salg af tobakspastiller

Total opdatering af et klassisk brand med grundig analyseproces, intern forankring, brand DNA, logo, website, kommunikation og nyt emballagedesign. To år efter processens start havde virksomheden sit historisk største salg i en måned samt højere kendskab end nogensinde.